söndag

Jag har varit ensam idag. Hela dagen. Från det att jag vaknade. Jag har pratat med moster en gång, fått ett sms (också moster) och två jobbrelaterade samtal. Just det, och så mamma. Och My. I övrigt helt tysta telefoner, dörrklockor, inkorgar i cyberspace.


Mitt val förstås. I väldigt stor utsträckning. Det finns ju bara en enda person som jag väntar på. Vill ska ringa på dörren och i telefonerna. En enda som påverkar huruvida jag känner mig ensam eller inte. En enda person. Bland miljarder andra. En. Låga odds för högvinst. Idag.


//


Kommentarer
Postat av: mostern

..och mostern laser bloggarna ocksa. Har klump i magen over lagenheten i London och sitter handlingsforlamad och undrar hur jag skall ga vidare. Vill inte att det ska ringa pa dorren dar - kan vara hyresvarden som undrar varfor vi har utelampan tand nar det ar dagen...

2008-03-17 @ 11:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0