scccchhhh

Rör mig inte. Prata inte med mig. Tänk inte på mig. Låt mig vara. Min telefon vara tyst. Låt mina kvarglömda kläder ligga. Mitt skrivbord se ut som jag lämnade det. Låt mina blommor vissna. Min dator krascha.


Sssscccchhh. Jag tänker. Jag tänker på mig. Jag bryr mig om mig nu. Slickar mina sår och smider planer för att få mig att förstå att det ska bli vår i år också. Så småningom. Att min kemiska obalans ska rätta till sig. Mina hormoner stilla sig.

Tyst nu. Stilla. Bara Morrissey och jag får prata nu.



//


Kommentarer
Postat av: mostern

Jag ska vara alldeles, alldeles tyst och alldeles, alldeles stilla önska att du smider planer med dig själv alldeles, alldeles i mitten.

2008-01-08 @ 20:28:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0