Losing in front of your home crowd

Är paus bättre än över? Vi bara flyttar lite på beslutet. Tills när det inte är så infekterat längre. Tills man kan ta i det. Bolla det lite ovarsamt mellan sig istället för att högakta alla år av förtvivlade försök att lyckas. Att lyckas skapa lycka som infaller med samma kraft, åt två håll, samtidigt.


Jag vill inte vänta. Morrissey min enda tröst. Högt, högt i I-Pod Nano som är present från honom. Högt, högt förbi Hammarbybacken och runt Årstaviken. Gå av det. Gå tills det inte går att vara vaken framför nattsändningen av Sex and the City.


Losing in front of your home crowd
You wish the ground
Would open up and take you down
And will time never pass?
Will time never pass for us?


//


Kommentarer
Postat av: mostern

Jag tror att Morrissey vet.
Jag tror att Morrissey förstår.
Inlägget är så rått och naket att jag ser dig framför mig.
Med I-poden.
I vinden.
Hang in there...

2008-01-10 @ 17:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0