Tröstshopping

Jag gör mig lite bättre som en sorglig figur. Jag blir mera produktiv, går ner mera i vikt och hanterar lättare motgång. Det är som vallabackens senare del, det spelar ingen roll att den är brantast, det är ändå uppför. Det är som november när det kommer snöblandat regn och det är sent. Det är ändå rent jävligt. Det är ändå november. Det allra, allra värsta är att jag inte ens kan ägna mig åt min favoritsysselsättning - tröstshopping. Jag vill ha en löst sittande randig och långärmad t-shirt i tunn, tunn ull. Svart och vit, inget annat randigt. Har aldrig sett en sån tröja.

//

Kommentarer
Postat av: mostern

Julshopping - ägnar hon sig åt sånt?
Har hon alldeles glömt bort sin blogg?
Man väntar, väntar och klickar sig förväntansfullt in på britta p, men nä!, inget nytt där inte...

2007-12-04 @ 20:39:37
Postat av: mostern

Har du noterat att det hunnit bli december? Med solsken?

2007-12-12 @ 10:54:01
Postat av: Kusin

Men hallååååå! Var är du i cyberspace?

2007-12-20 @ 10:05:20
Postat av: mostern

Arrrrrggggghh!!! Skriv nåt nytt nån gång, mänscha!

2007-12-20 @ 23:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0