Sluta upp med det där era burhöns!

Det värsta är att vi inte har sex, säger hon. För han är rädd för att misslyckas. Men det har inte jag heller, tillstår jag. Hon nickar menande.

Ett moment liksom.

Just nu: 250,39 SEK kort i handkassan vilket ändå är betydligt bättre än minus 4 769. Men jag är inte gjord för handkassor. Definitivt inte för kreditkort med kredit på hundratusentals kronor. Jag har liksom aldrig kunnat hantera 'utifallattpengar'. Inte ens när de inte är mina egna. Jag slösar liksom ändå - tavlor och fruktkorgar hitan och ditan.

Träning nu. Jag kan knappt lyfta handen men - ändå. Idogt! jag kommer dock aldrig bli smal så länge jag och Agneta äter lunch som två långtradarchaffisar. Sluta upp med det era burhöns, sa H.

Hälsar
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0