Omsättning hejdå

Den här dan började ju jävligt bra. Fantastiskt makalöst bra. Någons huvud ska rulla, sättas upp på en stolpe för allmän beskådan. En tredjedel av omsättningen hejdå. Från 10 miljoner till 7. Bra, Emma. Mycket bra.

Jag är ju INTE gjord för breda slipsar har jag ju sagt. Jag är mjukare, mera produktionsteknisk, mindre PR. Mer design, mindre försäljning.

Avboka Mallis, vart ska ron komma ifrån. Vilken sommar jag kunde ha... Vilken sommar jag kommer få. Jag ska börja städa hus svart kanske? Tvätta folks kläder och få beröm för att de hänger rakt på torkvindan. Hänga med vad gäller utveckling av glansmedel till diskmaskinen. Tvätta bort avlagringar från kakel med målartvätt med
f a n t a s t i  sk t
resultat. Baka bullar till husesynen, piska mattor i vårsolen.

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0