Hägg och syrén

Mm, god mat, film och 'Hemma hos Jamie'. Vi myser och tar hand om. Han kliar mig i håret och vi duschar. Vi har samma byxor och vi dricker juice och äter godis. Han gillar allt med mycket färgämnen och jag äter lakrits tills jag mår illa. Imorgon är det dag igen men än är det många timmar dit. Det är först film och värme och nakna kroppar. Det är först mera juice och lakrits. Det är zappande och sömn och 'vad skulle jag göra utan dig'-förklaringar när vi nästan sover.

Det är sommar nu. Syrenerna vissnar snart och nu blommar hägg. Micke luktar Happy igen. Det är dags att jag köper den obligatoriska vita blusen. Jag behöver vita converse och jeans som inte sitter åt.

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0