Begravningsannonsskribent någon?

Okej, jag är officiellt till salu. Ledig, ute på marknaden, sökande. Jag vill bort, bort, bort. Jag blir gärna notisskribent på deltid ett tag. Jag är ju sjaltjej, inte breda slipsar. Jag är alldeles för cool för MQ-kostymer och anpassning. Jag är värd mer, kan mer. Business, preclosure, return of investment...är inget för mig. Brinnandet har brunnit ut. Jag vill ha converse och arbetskamrater igen. Va fan - jag är 25. Tvåa femma, ska man må så här?

Som sagt - begravningsannonsskribent någon?Jag skulle vara fantastisk.

Hur var den där dikten nu igen, ungefär så här;

Det där att dö
är kanske inte så farligt
Det är kanske
som att höra koltrasten

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0