Lunch: 4390:-

Britta Persson.
Jag kastade ring, ni vet campingspelet, med Benga Persson. Mammas chef. Jag var sedan långt innan kax-Britta vilket få betvivlar. Sen tog jag fel lite på Benga Persson och en annan Bengan, dock blodsförbunden namne. Britta Persson var född. Fortfarande, om jag gör något som påminner om den karaktäristiska Emma, är jag Britta. Karaktäristisk Emma är t ex att fuska i kortspel med barn yngre än 8, högt skråla om att jag aldrig skulle ligga med yuppikillar samt att vägra äta kolhydrater till lunch för att sedan gå på ledningsmöte och äta tre dammsugare (som jag inte ens gillar).

Lunchen för Britta idag var god, dyr och solig. Hur kan en lunch kosta 4 390? Jag måste sluta luncha på Götgatan.

E

Kommentarer
Postat av: Timpan

Hörru din lyxlirare! Själv har man matlådor varendaste dag....nästan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0