Det är upp till mig nu

Det känns åtminstone bättre. Att leta. Att vara sökande och tillgänglig. Oklart varför dock. Jag känner mig liten jämte Saab. Bachelor Degree? Ja, men det är väl inte så märkvärdigt? Ska den där fikapausen jag hade under 4 år jaga mig nu, resten av mitt jobbsökande liv? Då när jag hade sjal och satt och sov i läsesalar runt om i Stockhom. Skulle det vara en plattform för framtida arbete och, märkligt nog, karriär. Eh.....tänk om Södertörn.

Jag ska sova nu, eller borde det. Möte om min framtid imorgon 13.00. Det lustiga är

för första gången

i mitt mycket korta liv

är det upp till mig

bara mig.

E

Kommentarer
Postat av: Culprido

Oj du verkar stå vid en karriärskorsning! Vilken väg ska du välja tro....

2007-06-28 @ 10:17:31
URL: http://culprido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0