Six more to go

Nej, det vill inte infinna sig någon ro. Och nu är det bara sex dagar kvar. Det blir kanske bättre när det är över. Jag måste ju försöka, Jag kan inte börja hösten så här. Eller leva för de där dagarna, den där veckan.

A Thousand Splendid Suns är för övrigt precis lika ljuvlig som The Kite Runners. Jag kan nu enbart läsa Lilla fridolf  och Karlskoga Kuriren.

'But mostly, Mariam is in Laila's own heart, where she shines with the bursting radience of a thousand suns'

M var här också. Det gav mig ro. Och lugn. Vi drack champagne, åt hummer med goda vänner och jobbade i baren på din boj i bukten. Han är ljuvlig. Och min. För första gången.

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0