Jag är störd

Gud det är så tråkigt allting. Så fruktansvärt tråkigt. Vädret, semestern på upphällning, ensamheten och tv:n. Idag har jag dammsugit, tvättat Mickes kattnerkissade Polo-tröja och kollat på Pop Rocks på TV1000 family. Att den kind of stayed with me är mycket oroväckande i sig. Jag har, under flera timmar, funderat på följande:

Om jag stavade fel i rubriken i mitt förra inlägg
Vad jag ska ha på mig när jag börjat jobba
Exakt hur jobbigt det kommer vara att cykla till gymet
Vad jag ska göra ikväll
Vad jag ska ha för frisyr om jag gifter mig
Vad jag ska köpa för ny resväska eftersom Ulf har klöst sönder min gamla
Om jag ska vänta tills jag blivit smal med att köpa de där skukligt snygga svarta jeansen som det garanterat inte är rea på när jag kommer hem

Jag är störd.

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0