Ikväll: sallad

Tillbaka.

Ja, det är faktiskt och dessvärre sant. Men det går överaskande bra. Det måste jag tillstå. Trött imorse vilket var skönt, jag slet ut mig igår. Det var längesen.

Vill aldrig mer ha semester, man går ju UPP I VIKT! Det är helt sant. Inte tänkte jag på att veckorna gick och att jag inte vanligtvis äter rostat bröd med mormors svartvinsbärsgelé till frukost. Inte visste jag att gräddstuvade kotletter, helgrillad fläskfilé och tacobuffé på Mysans skulle skapa det här! Vaddå, en glass gör väl inget? 200 gram Toblerone var ju en present och mormor har ju gått ända till samhället för att köpa de där sura snörena som är så goda.

Det är här nu. Böljande mjuka former runt höften, en svag putning strax över byxlinningen, under mjukt mjukt skinn. Och så jeansen. Tortyrredskapen. Som klämmer upp den betydligt svullnare rumpan i ryggen. Som pressar in låren i varandra och knakar i sömmarna vid minsta ansträngning. På magen lämnar de djupa spår av tyg som som skavt under 9 timmar.

Ikväll: sallad.


E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0