Vg sluta handla

Det är så skönta tt falal igenom.  På jobbet måste jag ha koll på allt, scheman, folks löner, vår fakturering, kostnader, pengar, pengar, pengar. Det går inte när jag kommer hem att vara så ordentlig. Jag borde lämna tillbaka filmen idag men det är skönare att inte göra det. Jag borde äta middag, inte två ägg och ett äpple - men det är skönare att inte göra det också. Gud vad jag borde diska och köpa ny matta istället istället för att slöfika och köpa marc jacobs-väska. Men åh vad det är skönare att köpa väska än matta...

Det är ju aldrig nån hemma hos mig ändå? Jo, Micke, men vad bryr han sig om mattor?

Du har övertrasserat ditt konto, var god lägg på luren.

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0