ta av dig din truckerkeps

Vi välkomnar Bianca Satchel Large in i det Blomska hemmet. Hon är en tröst. Jag kommer inte visa någon bild. Hemfalla åt modebloggskräksjukan. Men hon är vacker. På det där slängiga sättet.

Asså, det är ju inte som Briståål, sa hon bakom kassan. Hon hade för mycket brunkräm och pratade hotell med ett gäng 16-åringar som jag såg på Riche häromhelgen. Den ena hade en Chloéväska för 16 papp på armen som hon köpte för att hon 'ba inte kunde låta bli att köpa en i den färgen också'. Hennes kompis köpte två par Pradaskor à 4 800:-. En onsdagsförmiddag.

Men ååååh, orka, som Susanna säger om allt från att tvätta bort mascaran till att svara på frågor i klassrummet.

För övrigt vill jag i alla hänseenden tjäna mera pengar. Jag lovar att vara vidsynt i min vräkiga konsumtion.

Jag anser också att det är dags att dra upp brallorna nu.
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0