sexbloggar, modebloggar och andra idiotiska påfund

Om nån kunde läsa det jag skrev nånsin så skulle det vara mer motiverande liksom. Fast det är det ju inte ändå. Just nu. När jag är ensam blir det nämligen just det. Ensamt. Jag hade en väldig fart imorse. Och en kraft. Den är slut nu. Det är Ricky Lake på tv och jag har nog lite ont ändå. Och kanske är jag lite ledsen också. Jag bär en sorg.

När dimman försvinner ska jag promenera. Det har jag lovat. men inget gym idag. Lövisar till bords om....11 och en halv timme. Därefter väldigt lite ensamhet.

Läsare förresten - det får bara sexboggar, modebloggar och andra fullständigt utelämnande idiotbloggar. Dagens outfit: Det sämsta tröjklänningsköpet i världshistorien från Deadbirds & Lionhert (1 300:-) som jag bara sover i, grå mysbyxor från typ Intersport, svindyra och sjukt obekväma wolfordstrumpor (har inga andra rena), blåa sidentrosor med vita spetsar, Agent Provocateur (handtvätt 30 grader, MYCKET praktiskt), sjal vintage (k-k-kallt) och tofflor marc by marc jacob (också MYCKET prisvärt - inköpta på c/o Stockholm till det facila priset av 2 600:-, jag åt nudlar resten av månaden och de är SJUKT obekväma). Och så sex? Nej. Ring om fyra veckor.

E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0